• 20% zniżki na produkty Microsoft i Nuance
  • Kod kuponu: Summer20
Angebote in:
Angebote noch:

*z wyjątkiem Office 365

 

Godziny wsparcia i obsługi

Najlepsze oprogramowanie - najlepsza obsługa | Nie jest to zwykły slogan, ale obietnica

Jak ostatecznie potwierdzają wydane certyfikaty i przyznane pieczęcie, oferujemy ci zorientowane na klienta, wszechstronne i bezpłatne wsparcie. Zarówno przed, jak i po zakupie, nasz doświadczony zespół wsparcia jest dostępny, by pomóc ci w wielu kwestiach. Zespół Best Software z przyjemnością pomoże ci we wstępnej instalacji lub aktywacji zakupionego oprogramowania, a w razie potrzeby zaoferuje darmową pomoc techniczną w zakresie Teamviewera. Charakteryzujemy się szczególnie elastycznym podejściem i przyznajemy nawet prawo do odstąpienia od umowy, co w przypadku produktów do pobrania w formie cyfrowej nie jest zwyczajem w handlu. Ponadto oferujemy unikalną gwarancję zwrotu pieniędzy, która wchodzi w życie, jeśli coś nie zadziała prawidłowo w ciągu 14 dni. Nie jesteśmy zadowoleni, dopóki Ty nie jesteś zadowolony!

Godziny pracy naszego wsparcia i serwisu

Czat na żywo: poniedziałek - piątek w godz. 9-18 / sobota w godz. 9-14
Telefon: pon.-pt. w godz. 9-16 - +49 5063 902 999 7 (tylko angielski)
E-mail: Od poniedziałku do niedzieli w godz. 8.00 - 21.00 - shop@best-software.pl Gwarantowana odpowiedź w ciągu 8 godzin
Wysyłka klucza produktu: od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-21.00

Wyświetlony